Tőzsde workshop az Aura Hotel luxusában

Amikor elkezdődött a tőzsdetanoncképzés, még nem láttam a történet végét. Távolinak tűnt, pedig nem is sok az a néhány hónap ami előre lett látva. Tudtam, hogy stratégiafejlesztés lesz a képzés záróakkordjában, azonban zöldfülűnek éreztem magam ahhoz, hogy elképzeljem az egész jelenetet, ahogyan én stratégiafejlesztésben veszek részt, esetleg saját stratégiát prezentálok. Azt meg pláne nem gondoltam, hogy egy olyan helyen leszünk, amilyen az Aura Hotel Balatonfüreden. Szó mi szó, sok minden ködös volt eleinte, aztán pedig megtörtént, és csodás élményekkel gazdagodtam. 



gali viktor tozsdetanonc workshop
Tanoncok és Viktor  - Aura Hotel lift tükörselfie :)

Január 15-én volt egy közös kereskedési nap, ahol a csapattársaimmal egyeztettük a stratégiafejlesztés részleteit, majd beindult az gépezet az ezt követő időszakban. Ez az időszak tekinthető az utolsó felvonásnak. Lett csapatnevünk is, mi voltunk a BID-BUDS. :) Imádtam ezt a csapatnevet. Bohókás, fiatalos. Amilyenek mi vagyunk. 
aura hotel balatonfured
Szoba, Aura Hotel Balatonfüred


A workshop napja 2019. február 19-ére esett. Ezelőtt sohasem jártam még Balatonfüreden. Egy nappal azelőtt már felmentem, 18-án este már fent aludtam.
Sétáltam egyet a városban, és azt tapasztaltam, hogy körüllengi valami békés, és kedves érzés ezt az egész kis "csodaszigetet". A levegő friss, az utcák tiszták és szépek, a helynek pedig volt valami nagyon pozitív rezgése. Az Aura Hotel ezt a rezgést igazán megfogta és képes továbbadni, mert a hotelen belül a béke és a nyugalom egyből elárasztja az embert, ahogyan belép a lobbyba. 




A workshop program reggel 9-től indult. 8 órától az Aura Hotel ügyvezető igazgatója körbevezetett bennünket, bemutatta, hogy pontosan ki is ad otthon az egész napos workshopunknak. Mesélt a hotel elrendezéséről és a kialakításáról, a színeiről, a wellness részlegről, és arról, hogy miért felnőtthotel az Aura Hotel. 12 év feletti személyeket fogadnak csak, ugyanis igyekeznek a hotel szolgáltatásait felnőttekre és azok kényelmére, igényeire igazítani. Ezért különleges. Megjegyezném, nem csak üresen hirdeti magáról, hogy "csend és relax"... Itt tényleg minen perc csend és relax volt. A vendégek szinte észrevételnül mozogtak, pihentek, élvezték a hotel nyújtotta lehetőségeket. Sehol nem volt ricsaj, hangoskodás. Azt hiszem nem kell elmagyaráznom senkinek, hogy mennyire jóleső tud lenni a csend, amikor az ember pihenni szeretne! :D

aura hotel balatonfured
Reggeli és frissítők - Aura Hotel Balatonfüred
Reggel 9-től indult a workshop. A szobánknak pazar kilátása volt, és a regelli ami fogadott bennünket 5-ből 6 csillagot kapott tőlem! Aztán pedig tudni illik rólam, hogy szeretem a kávét, és mégjobban szeretem a jó kávét. A kávé is tökéletes volt! Egyszerűen megalapozták a pazar hangulatot ahhoz, hogy jól induljon a munka. Ki sem lehetett minket robbantani egészen ebédig a szobából. Egyébként az Aura Hotel minden szolgáltatásával elégedett voltam, a kiszolgálással, az ebéddel, a személyzettel - egyszerűen mindennel.


aura hotel balatonfüred
Prezentálom a stratégiát

A workshopon végigvezettük a két csapat kidolgozott stratégiáit. Az ami eleinte távolinak tűnt, most egyszerűen csak megtörtént, és jól esett, büszke voltam az egész társaságra. Olyat tettünk le az asztalra, amelyet el sem tudtam még képzelni októberben, amikor a képzés indult. Most pedig itt voltunk, Balatonfüreden, az Aura Hotelben, pazar körülmények között, és bemutathattuk mindazt amit tanultunk, amit készítettünk. 

Csapaton belül kialakult egy nagyon kellemes hangulat. Egyedüli lányként nehezen engedtem fel a gátlásaimat, de most, egész napos együttlét után azt hiszem sikerült. Kicsit bánom, hogy egészen csak a végén értem el ezt, de örültem, hogy egyáltalán sikerült. A srácok iszonyú jó fejek. :) 


Az egész napos munka után lelazultunk az Aura Hotel wellness részlegében. Szauna, pezsgőfürdő, lazító vízcsobogás hangja, akkor már minden jólesett a léleknek és a testnek. Nem lett volna ennyire tökéletes ez a nap, ha nem fejeltük volna meg a világ legfinobann velős piritósával. Ugyanis amikor végeztünk a wellnessel Viktor elvitt minket egy helyi kis pubba, majd valamennyien kirendeltük a velőspirítós. Ránézésre azt hittem, hogy "én ezt nem fogom tudni megenni". Jelentem: SIKERÜLT! :D 

hatlepcsos balatonfured
Velőspirítós
Hosszú nap volt, és a fárasztó, de minden percét megérte. Amikor Augusztusban beadtam a pályázatomat még csak nem is körvonalazódott bennem, hogy miként fog ez az egész megtörténni, hogyan fogom érezni magam, mit fogok tanulni. Február 19-én lezárult a tanoncprogram, de bízom abban, hogy a társaság még itt-ott össze fog ülni. :) 
Szeretném megköszönni Viktornak és a csapatnak, hogy ezekkel az élményekkel gazdagodhattam.  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések