Tőzsdetanonc lencsevégen

Elég jó kis csapatnak tűnünk :)
Már nagyon vártam, hogy készek legyen a fotók! Előző bejegyzésemben írtam arról, hogy voltunk fotózáson. Végre megérkeztek! :D
Zoli szuperül felkészült, és zsírprofi. Az is szuper, amit kihozott belőlünk! :)
Fotózáson nála jártam először, és nagyon jól éreztem magam. Ha Budapesten keres valaki fotóst, akkor ne gondolkodjon!😊

Gáli Viktor tőzsdetanoncai
A képen a kiscsapat van, és a vezér 😁 Középen Viktorral.

Egyébként ajándékot is kaptunk! Egy saját WalterWallet-et!
Walter Wallet és a büszke tulajdonos
Mivel a csapat egyedüli női tagja vagyok, ezért megengedték, hogy választhassak magamnak színt, és a mentazöld walterwalletra esett a választásom.

Azóta is használom, minden nap. Praktikus, kis helyen elfér (retikül esetén elég pozitív szempont), készpénz, kártyák, személyi, stb... elfér benne 8 kártya. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések